624

detta är mitt 624 inlägg. väldigt intressant information eller hur? :P

Wardrobe. Snaaart klart! ÄR riktigt tråkigt att rensa allt jag har slängt in där under dom här åren vi bott i det här huset, men nu slängs och ges mkt bort, det är skönt iaf! (:

Är ju inte bara kläder jag har haft i min garderob precis. Väskor, papper, massa saker! Men nu blir det storrensning iaf! :P

Håller på med massa papper nu, men man fastnar ju i varenda lite sak man hittar och minns massa saker :P Det är det roligaste med att städa! (: Eller nej, det är att hitta saker man glömt man hade! Eller saker man letat efter aslänge! :P vilket jag också har gjort idag! båda :P

Hoppas iaf att jag kanske kan bli färdig med garderoben idag, vet inte hur länge jag har hållt på och tjatat om den nu! x)


gtg! ...om jag nu ska bli färdig! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0