<3

Har kollat på resor nu, vet inte om det blir nått, men fan va kul det skulle vara isf! :D tom. om vi åker själva, bara jag m&p, så skulle det vara hur gött som helst! :D Jag klarar ju mig lixom ;P Tänk, sol och bad, shopping och massa god mat <333 fan va jag längtar tillbaka dit nu! ;O Älskar det hotellet verkligen! :D

Bulgarien <3


...fast iofs kunde det vara kul att åka någonstanns man inte varit innan, men detta hotellet är verkligen perfa! ^^, underbar pool, fina rum, god mat, asnära till havet (typ stranden börjar 20 m från poolen!) och ja, jag älskar det! :D

Hotel Victoria, sunny beach <3 (:



jaa, nu ska jag sluta drömma och försöka komma tillbaka till verkligheten! Kanske försöka fixa lite saker! :P Mer än halva dagen har ju redan gått lixom ;D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0