2009

Hej. detta bli första inlägget för 2009! (:

Nyår spenderades i falkenberg. Spelandes Wii och Wii fit, gåendes promenader och bara umgås med folk (: Det var mysigt, och jag hoppas att vi ses snart igen! <3

Vad gäller bloggen 2009 så vet jag inte. Jag ska såklart fortsätta blogga, men hur det blir om jag byter url eller inte får jag se. (:

Jag ska försöka få ordning på mig själv och mitt nya rum först och främst, sen kanske jag kan fixa med bloggen! (:

Och om någon undrar så är mina nyårslöften sekretessbelagda, men jag kan ju säga som så att jag ska försöka omprioritera ganska mkt i år! (:


Nu ska jag ta på mig någonting annat än pjamas och sätta fart! (: Har massor som ska fixas! ^^

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0