-.-

gjorde en hårinpackning innan, har haft i den hela kvällen och nu orkar jag inte duscha, såå typiskt. Kan inte heller sova med den så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Somnade i soffan innan, så jag missade slutet på lets dance. kommer inte ens ihåg vem pappa sa åkte när jag vaknade och gick ner hit innan... :P

Innan ikväll så satte pappa upp belysning på min garderob, och det blev asfint! <3 Ska försöka städa klart här imorron iaf, så det ser lite finare ut med :P


Imorron vet jag inte riktig vad jag ska göra, eller mormor har fått en lägenhet på gudarp så vi ska åka dit och kolla imorron och sen ska hon med hit och äta sen (: så då får hon se mitt rum med! :D (om hon orkar gå nerför trappen... -.-) sen får vi se vad jag hittar på (:


jaa. jag får nog ta och duscha då tror jag. sen soooova! va trött vid halv 10 redan, fattar inte varför jag inte gick ifrån tvn då! gah!


men det går framåt iaf! (:

pusshej <3


btw, så pratas det om bulgarien i sommar! :D hoppas verkligen dt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0