-

Känns som måndag idag, varför vet jag inte! Känns som någonting saknas. Helskum känsla! :S

ja, idag har det inte hänt så mkt, dagen gick väldigt fort! På musiken bestämde vi iaf vilken låt vi ska spela, så det känns ju bra iaf! :P Sen kollade vi på film på eftermiddagen, flyga drake. Den va ganska bra (:

Sen jag kom hem har jag suttit vid datan. Letat tips för torrt hår bland annat, för jag stör mig såå på mitt hår! Känns som om jag måste klippa av massa, men det är inte slitet utan bara torrt! Så det vill jag få bort! :P Det är iaf bättre nu är vad det va för 2 månader sen :P och så börjar det växa ut nu med :D Klippte ju av massa i somras >.< jaa.

Nu ska jag gå och äta, och sen blir de HjälpLedare om en stund. Får se hur det blir om lördag, om jag ska åka med eller inte. Har ju inte bokat buss, men om jag behövs så får dom väl fixa det då.

Pusshej<3

somthin's missin'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0