torsdag 19/2

Igår var jag riktigt duktig! FÖRST gjorde jag mina läxor(!!!) och sen blev det rensning i mitt gamla rum! Kom ganska långt faktiskt! :D Fast jag skippade ju gympan dårå, men det var det näästan värt. (:

Sen idag skulle jag fortsatt med det, men nu så har falkenbergsborna kommit! (: dom har lov nu och dom stannar tills imorron! :D Känns riktigt konstigt eftersom det är skola imorron :P men det ska nog gå! haha.

Idag har jag ändå fått lite fixat, så jag är nöjd. Ska bara öva lite på franskaglosorna med, så är allt prefa! :D Har tom. packat idrottsväskan! Det är rekord!! :P

Nu ska jag öva på glosorna och sen ska jag nog vara lite social tror jag! (:

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0