Söndag. 15/2

Idag är sista dagen på lovet. Jag vill inte gå till skolan imorron, faktiskt! Jag skulle gärna ha en extra veckas lov, utan att tiden går lixom. (är det någon som fattar?) Men ja. Jag har ju hunnit med endel av det jag tänkt iaf...

Det mesta är nere i mitt rum nu, lite kvar uppe bara, men det mesta är skräp typ. ...

.... jaa. sen har jag faktiskt inte gjort mer. Helt plöttsligt känns hela lovet bortkastat. blä. Det finns så mkt jag kunde ha gjort, men vad har jag gjort egentligen? Va? >.<


Men idag har jag iaf varit duktigt och gått runt sjön! Det var helt underbart! (': Ganska kul med när jag trillade och gjorde värsta bond-kullerbyttan (halkade, slängde mig och rullade runt) haha! Det gjorde inte värst ont, fick bara ett skrapsår på ena knät, så det var helt ok! :D

Dock har jag inte gjort ett piss i tre timmar nu. Funderar på att göra något nyttigt kanske. ...som att kolla över alla skolarbeten och sånt kanske, men det är bara sååå tråkigt! :(

Hoppar förresten över gympan idag tror jag. Blir två veckor sedan jag tränade nu då, fast jag gick ju runt sjön idag, så det är helt ok tycker jag!! :P


Paralyserad. Så känner jag mig. Jag vet inte. blä. Det gör lixom ont i magen, fast ändå.... ja jag vet inte. Allt är konstigt! Det känns som om allt kommer så fort! Lixom, ja. tex, så slutar jag ju 9:an till sommarn, hur länge har man inte väntat på det lixom? Men sen kommer ju gymnasiet, vad ska man gå? lixom helt plötsligt blir det komplicerat! :(

nej jag vet inte.


Nu ska jag gå och göra någonting! :P

Pusshej <3


Jag är så glad att jag har dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0