Sååå typiskt!

Jobbade med no:n idag på hålet. Låste in mig i ett rum långt bort från alla andra, och så läste jag igenom alla fakta jag har skrivit ut och tog ut allt jag skulle ha med. Sedan skrev jag lite också, men jag ahde fortfarande lite kvar när folket kom och hämtade mig när vi skulle till maten.

Sedan har jag övat på franskan i eftermiddag, för vi har även stort franskaprov imorron (VARFÖR?!!? >.<) och nu när jag skulle börja med No:n och göra det sista (jag ahde ju inte mkt kvar!) Så märker jag att jag har GLÖMT BOKEN MED ALLA FAKTA JAG HAR TAGIT UT!  D':

Visst, ok. Det är ingen katastrof, alla fakta finns på internet, men lixom jag hade ju tagit ut allt och strukit allt jag redan skrivit om, och allt var färdigt, bara att skriva!! FAN!! :(

Fatta att jag tappade lusten att jobba med det nu! BLÄ.


buhu, det är så synd om mig, eller hur? Och ni bryr er väldigt mycket? Nej, jag förväntade mig inte det heller. men ändå!>.<



Nu blir det till att kämpa på. Sen måste jag lära mig allt så att jag kan göra en bra redovisning imorron också. Hum.

Detta är inte kul! ):

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0