puh!

Nu är Franskaprovet och No-redovisningen över. Franskan gick nog sådär, hoppas att jag itne får allt för många avdrag :P No-redovisningen gick faktiskt bra! :D Kunde gått bättre, men jag hade ju inte planerat nått hur jag skulle göra! (förutom bilden jag ritade på tavlan) Så VG+ är jag RIKTIGT nöjd med! :D

ja. Nu är det bara No-textarbetet som ska finslipas och fixas till lite grand, lägga in bilder och fixa framsida och sånt, och sen så har jag lite gamla arbeten som jag ska skriva och lämna in med >.< typ SOn och idrottslektionen. Så fick vi reda på att vi har SO-prov på fredag nästa vecka, och kanske matteprov med. JIPPI! -.-

Ja. Nu ska jag sätta igång! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0