hard work.

Nu har jag jobbat hårt sedan jag skrev sist, och jag är riktigt nöjd med resultatet! (: Även fast jag knappt har kommit halvvägs så känns det ändå mer hoppfullt nu eftersom jag har kommit in i det hela och vet lite grand vad jag pratar om lixom.. ;P

Skulle egentligen vilja fortsätta skriva nu när jag äntligen har kommit igång, men jag känner faktiskt att jag nog måste gå och duscha och sen försöka få lite sömn. Det finns så mycker jag vill göra, så mycket jag vill hinna med just nu! Det är helt hopplöst och på något vis måste jag planera så att jag får det viktigast gjort, jag måste prioritera helt enkelt! Det är nog det svårasete som finns, att prioritera! Jag hatar det! aförsöker att bli färdig med saker, så att jag kan lägga dom bakom mig, men jag har en konstig tendens att samla på mig hur mycket som helst att göra, som bara blir halvfärdigt, och sen blir det panik kan jag ju lova! .. :'/

Det viktigaste just nu är iaf NOn, och Franskaprovet tills på fredag, fast sen är det ju lite småsaker som jag skulle kunna göra, så att jag blir av med dom lixom, så jag vet inte vad jag ska göra riktigt. + att jag har gympa och massa annat med som jag vill göra ju, som jag egentligen skulle behöva prioritera bort. Dock går gympan bort just nu pga mina ljumskar (gud vad jag tjatar om det idag!) Men det finns ju annat man vill göra med! tex ska jag uppträda snart igen med sången, vi ska uppträda på musiken i skolan också, och jag vill helst bli av me gitarrläxan som jag har haft i ett antal veckor nu, bara för att jag inte har hunnit öva!

BLÄ. Kom och rädda mig lixom!!! >.<

Fast jag älskar nog allt det här innerst inne. Jag gillar att ha mycket att göra, fast jag hatar att behöva stressa, och jag hatar att känna att jag inte hinner göra mitt bästa! :(

Men nu ska jag nog försöka dra mig. Mina ögon är ganska trötta, och huvudvärken sitter som berget! buhu.


Detta är värsta klagar-dagen! Ni får ursäkta mig, men det hjälper faktiskt att häva ur sig allt! :P


Och bevakarna på bloglovin ökar! Det är kul! :D ...och mer ska det bli! :P Jag har planer jag! :D ^^, (när jag nu ska hinna med att sätta dom till verket >.<)

nej, men nu ska jag gå.

Pusshej <3


Om du bara visste! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0