Fredagen den 13:e.

Idag är det fredagen den 13:e, lääskigt? NOT! :P Jag är inte vidare vidskeplig av mig, dock kan man inte säga samma sak om min kära mor, men det ska vi inte gå in på här :P

Ja. Idag är det underbart väder, solen skiner iaf och det är hur underbart som helst i mitt rum, skulle kunna bara ligga på min säng i solen hela dagen, men tyvärr har jag inte riktigt tid med det! :P

Jag har bärt ner ännu mer saker från mitt gamla rum idag, fast nu är det bara småskräp kvar, men lite av det finaste vill man ju faktiskt ha ändå! Det finns ju sånt som man verkliegn inte kan slänga! :P Fast mkt av det som är kvar nu ska antingen sparas, ges bort eller slängas, så det är inte så mkt kvar att bära ner faktiskt (: Och det känns jättebra! Det är riktigt hemtrevligt nere nu! :D Gash <3

ja, pappa lagar mat, det luktar gott, och nu blev jag hungrig! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0