Boxning & melodifestivalen.

Åkte på boxningsgala idag i idrottshallen kl 18. Det var kul! :D

Pappas jobbarkompis Martin axelsson blev svensk mästare i sin viktklass 07, men inte 08(han fick silver), och nu ville han ha revanch, men han som fick guld 08 drog sig ur! :( Men martin vann iaf mot han som hoppade in som motståndare iaf :D

Det var kul, för jag har bara sett lite boxning på tv innan! :D Var pappas födelsedagspresent till sig själv, att vi gick dit och satt vid kanten av ringen! (:

Sen när vi kom hem hann vi precis kolla vilka som gick till final i melodifestivalen! (: Agnes är bra, men jag vet itne om jag gillar låten så värst... den kanske blir bättre ju mer man hör den? Det är ju så med en del låtar :P Och hon andra var skitbra! :D Hoppas nästan den går hela vägen ! xP

Så var jag bara tvungen att gå ner och sjunga lite! :D lixom det blir alltid så :P jaa, och nu ska jag nog gå och lägga mig snart tror jag :P Sov inte så mkt inatt. La mig sent och sen så vaknade jag tidigt och kunde inte somna om :P

men ja nu ska jag sjunga några låtar till och sen ska jag sussa! :D

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: hanna

anton va på det med ;) jag har fixat bloglovin men jag fattar inte riktigt hur man får typ en sån du har där uppe som man kan trycka på för att lägga till dig ;)

puss

2009-03-01 @ 09:21:16
URL: http://hannawernerods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0