aah!

Ja, nu har jag jobbat lite till med no:n sen jag kom hem för unjefär två timmar sen, har kommit unjefär halvvägs med arbetet kan man nog säga, eftersom jag näästan har skrivit klart, men har en hel redovisning att planera med! ._.

jaa. Blir duschen, och sen sova.

Blev förresten ingen gympa idag. Orkade inte, ville inte. blä.

jaa. vet inte vad jag mer har att säga idag.






Det är ganska tomt i hjärnan för tillfället, all koncentration verkar gå åt till att hålla ögonlocken uppe! höhö. :P

Blir till att gå igenom lite fakta om den sista saken jag ska skriva om innan jag somnar, så kanske jag kan skriva färdigt det imorron! :P


haha! Kom på att jag MÅSTE bli färdig imorron, för på fredag är det redovisning! xD kul. not.

lalalal. JAg är flum. Skulle behöva hitta en artikel med till engelskan imorron tror jag, men det hinner jag nog med på hålet imorron får jag hoppas.


Förresten så kommer författarna till Bert och Sune-böckerna till skolan imorron också. Vi har fått i uppgift att läsa en bok av dom, och jag är inte klar än, så det får bli till att göra det med innan  jag somnar! Skulle vilja läsa Sörens bok Prins Annorlunda om hans son som har downs syndrom, men som sagt så har jag ganska mkt att göra för tillfället, så det får bli nån annan gång isf. (:

Snart somnar jag på tangentbordet. nee, men  just nu är jag ingen rolig bloggare så nu sk ajg gå och sova! (typ)


Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0