9/2

Idag har jag inte gjort NÅGONTING alls! Helt sjukt, och jag mår INTE bra! Just nu mår jag illa, har ont i huvudet, ont i hela kroppen för att jag har legat i miin säng vid datan ALLDELES för länge, osv, osv. BLÄ.

ok. nu ska jag sluta klaga. Vaknade imorses när m&p åkte till jobbet, somnade om. Gick upp vid 9, åt frukost, lyssnade på musik och sjöng till typ kl 1, åt lunch, vilade en timma typ, sen hämtade jag datan och sen har jag legat här! :(

blä måste göra något nu! men jag har ingen inspiration :(

RYCK UPP DIG VICKY!

ok. nu får jag iaf tända lite lampor och sånt, det har blivit mörkt! Så får jag väl försöka ta tag i lite saker, så jag får nått gjort! ...

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0