25/2

Sitter här i skolan nu och försöker hitta samma inspiration att skriva som jag hade igår. Det är hemskt mycket svårare idag, och jag förbannar mig själv för att jag inte satt uppe en extra timma och skrev igår, när jag ändå var inne i det, och allt jag skrev lät hur bra som helst! Lixom, jag hade ju kunna sova ikapp det en annan dag, jag är ju ändå trött för att jag inte kan sova när jag ahr så mkt att göra!

Nu har jag suttit här i typ 40 min snart, och har skrivit unjefär 5 rader. Det är inte bra! Jag måste lixom komma framåt! :( blä, nu måste jag fortsätta, lektionen slutar om några minuter och jag måste skriva lite till iaf!


Inte ofta jag bloggar i skolan, höhö! :P

Pusshej <3


You keep on distracting me.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken fin design du har! :O

=)

2009-02-25 @ 18:39:52
URL: http://feelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0