24/2

Detta är ingen bra dag för mig! :(

För det första har jag inte vant mig vid mitt hår än. Ena stunden gillar jag det, andra hatar jag det! höhö. :P

För det andra har jag inte sovit bra eftersom jag har så mkt att göra så jag får ingen ro att sova, så jag är fortfarande trött när jag vaknar, och då orkar jag fortfarande inte göra allt jag måste! >.<

För det tredje har jag ingen aning om hur jag ska hinna med alla läxor och allt jag måste göra, just nu är det hemskt! D:

För det fjärde har jag ett rum att tömma på gamla saker, och ett rum att städa. (bombnedslag)

För det femte vill jag inte sabba allt nu. Jag måste köra på! Det är lixom nu allt gäller! :(

För det sjätte måste jag få lugn och ro, + att jag måste ut och springa för att fixa mina ljumskar.

För det sjunde var gympabarnen jobbiga idag, och jag ahr huvudvärk/migrän.


Och nu ska jag fortsätta med mitt förbaskade NO-arbete, för nu har jag klagat klart för idag! x)

Grannen fyller år idag med, var inne med en present innan! (: 2 år är han idag, så fort det går! :P Och så fick jag hålla hans lillasyrra med, hon är sååå söt! :D jaa!

NU ska jag jobba!!!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0