23/2

Datans batteri är snart slut, får se om jag hinner skicka innan den stänger av sig! :P

Idag hade vi räck och ringar på idrotten, har redan gjort så många övningar så jag har mvg, så jag lattjade runt lite och hjälpte dom andra ist! :P Skulle visa några grejjer med, och sen hade man ont i händerna!

Ja. Sen har det inte hänt så mkt mer i skolan, inget kul iaf typ. L var sjuk idag, hoppas hon blir frisk snart! (:

Sen jag kom hem har jag gjort lite läxor och sånt. Övat på lite glosor mest. Gah har NO-inlämning på fredag, 7 sidor! Och vi har knappt någon lektionstid kvar! :O Så det blir nog att försöka jobba med det sen ikväll! :(


Har massa träningsvärk sen igår (och idag) har ju lixom inte tränat på flera veckor! :P Och sen fick jag ett tips om att mina ljumskar kanske blir bättre om jag går ut och går/ löptränar så jag funderar på att prova det för jag kan inte hjula ens för dom är helt konstiga! >.< ...och vi som har tävling snart! :(


Nu måste jag dra tror jag! :P


Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0