14/2

Idag är det då Alla hjärtans dag. Känns dock som en helt vanlig dag, förutom att jag har en konstig känsla i magen. :S Är helt seg och skulle helst gå och lägga mig igen och sova bort hela dagen! Fast det är nog det sämsta jag kan göra eftersom jag tror att min trötthet beror på att jag har sovit för mkt! :P

Jag vaknar av mig själv, men sen kollar jag klockan och tycker att den är så lite så jag kan sova lite till, och så blir hela dagen förstörd! xP nej, men nu är det vär bara att köra på! (: Har endel jag ska fixa idag med, är inte färdig med flytten än, och det behöver bli tomt här uppe! Sen så har jag skolarbete med som skulle behöva arbetas lite på, det är inget måste lixom, men det hade ju varit till min egen fördel lixom om jag gjorde lite... men ja.

Nu har jag ätit frukost iaf, och m&p är i mormors gamla lägenhet, så här är det ganska lugnt! :P Dock behöver jag få lite eld i baken om jag ska hinna med det jag vill, så det är bara att köra igång!

....fast egentligen vill man ju inte spendera alla hjärtans dag med läxor och städning, men ja, jag har ju ändå inget bättre för mig precis... :/ AH, nu vill jag verkligen inte göra någonting! blä.

För att byta ämne igen så är mitt hår hur underbart som helst för tillfället, vet inte vad jag gjorde med det igår för att det skulle bli såhär! :D Hoppas det håller i sig iaf, lääängtar tills jag ska klippa och slinga! (: Måste få bort några centimeter så att jag kan växa ut det ännu mer! :D <3

Kollade på massa bilder från i somras (innan jag klippte mig) och FAN va fint det va då!! Hon klippte av typ 20 cm lix!! >.< Hittade också några riktigt fina kort på mig, vilket är ganska ovanligt :P Men det lixom syns på bilderna att jag var lycklig! <3 Så jag fick lixom värsta längtan tillbaka! :P Varför kan man inte fatta att det man har nu kommer man längta efter i framtiden? Så jag försöker njuta av stunden, så jag slipper längta tillbaka sen! (:

bah vad jag babblar! :P

Nu cpar mina ben för att jag har suttit knasigt när jag har skrivit allt det här, aj min fot! :S

Så nu får jag peppa mig själv och köra igång tror jag! Måste ladda min mp3 tror jag, annars går det här åt .. ja inte dit jag vill iaf! :P

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0