-

Hej. Jag vet inte vad det är med mig idag. Ena stunden är jag jätteglad, nästa helt depp. Ena stunden kan jag göra hur mkt som helst, sen sitter jag bara och tittar i en timma. Jag vet inte? Vad händer med mig?

Har kollat på massa gamla bilder, blev nästan chockad över hur långt hår jag hade innan! Ärligt, det är ju sjukt! Vill ha det tillbaka nu! :P Får börja spara igen. fast det har ju växt ut lite faktiskt! hihi.

Nu är jag tydligen på bättre humör igen, som sagt har jag ingen aning om vad som händer med mig för tillfället! xP

men ja. melodifestivalen ikväll, har ingen aning om vilka som ska vara med, förutom måns, för det pratade dom om på radion innan (: ska bli kul! Jag blir alltid så glad av musikprogram på tv! :P

nej, nu kan jag inte sitta här vid datan mer! Klockan är ju redan 5, for christs sake! :P

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

lasse lindh är med! HEJA HEJA HEJA! höhö.

2009-02-14 @ 17:20:27
URL: http://benjaminochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0