Yours, mine and ours.

 

Såg nyss denna filmen, tror att det va på trean... Himla bra va den iaf! (:

Handlar om två stora familjer, där ena föräldern har dött. De båda levande föräldrarna var ett par i high school, och träffas på en återföreningsträff, de gifter sig och familjerna flyttar ihop. (8+10 barn) (=trubbel)

Filmen är ganska förutsägbar, men jag älskar den! haha :P Ungefär som, ah nu kommer jag inte på vad den heter, men den handlar ju också om en stor familj, dock inte lika stor som denna! :P Men den älskar jag också! (: (finns både 1&2 av den kom jag på! (:)

Åt kvällsmat, och fastnade vid tvn så ja hann inte duscha, får bli imorron. Hoppas det blir fint väder! :D

nej, ska nog gå och lägga mig snart tror jag. (: Imorron måste man ju lägga sig tidigt, det är ju skola! buhu!! D: vill verkligen inte gå nu när jag äntligen börjar bli frisk vill jag ju ha mitt lov, men nehe! D: aja.

Pusshej&godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0