Vår?

Jag hoppas verkligen att våren har kommit nu! Ingen mer snö tack! :P

Idag har solen skinit hela dagen, men jag har inte haft minsta lilla tillfälle att sitta ute i solen och bara njuta! :( Men jag får väl hoppas att det blir sol fler dagar, haha! :P

Idag hade vi gruppredovisning av författarna som vi har jobbat om, och våran powerpoint med frågetävling som avslut tog nog en halvtimma minst! xD haha. men det va kul (: Fast vi jobbade på hålet så vi ska nog få sluta tidigare nån dag sen då! (Y)

Sen har jag varit på hjälpledaren dårå, och det gick ganska bra faktiskt! Dom har lärt sig hela nu typ, och det ser faktiskt riktigt bra ut! :D Dom tyckte det va kul att dansa i par för det hade dom aldrig gjort innan sa dom, så det var väl bra att dom tycker att det är kul! (:

Nu ska jag äta kvällsmat och sen ska jag gå och duscha! Efter det blir det nog läxor och sen sova förhoppningsvis. (:

det var en lite update om min dag! :P Ska försöka hinna med lite roligare inlägg framöver kanske, men nu är maten klar! :D Jag är jättehungrig! :P

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0