11/4

nu är det lördag. ännu en dag av ett lov som jag inte kommer njuta det minsta av. Snart ska jag iaf sova. Ska bara göra en liten (?) lista som jag hittade hos mini och eftersom jag bara skriver "dagbok" och är allmänt tråkig för tillfället, så tänkte jag att detta kunde roa upp det hela lite! ..eller tja... ni får reda på lite mer om mig iaf! höhö! xP

Lovar du att vara ärlig? Promise!
Du heter: Vicky
Smeknamn: -
Låt som när du är ledsen sörjer till? finns många!
Beroende av: lypsyl el vad som helst, min cykel, min dator, typ. finns mer säkert!
Vem behöver du mest just nu: Ingen.
Vad tror folk om dig? Just nu så vet jag inte faktiskt.
Stämmer det? det var sant ja. Men vad dom är tror så stämmer det nog inte.
Vad får du oftast komplimanger för? ooh, tricky one. mitt hår? typ?
Vad säger du för att imponera på någon? donno
Hur imponerar man på dig? är sig själv, det är alltid bäst.
Brukar du skratta för dig själv? jag skrattar ÅT mig sj ibland. men jag skrattar sällan åt nått om jag e ensam.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Naw, har det inte blivit bättre? :( det är fint faktiskt.
Var bor du? Tranemo.
Trivs du där: oftast
Äger du några converse: think so. dom är väl nånstanns, var vet jag inte.
Sprit, cider, vin eller öl: cider <3
Brukar du bli för full: no
Vad har du för mobil operatör: Telia 
Är du allergisk mot något: laktosintolerant, men det bryr jag mig inte om. 
Har du haft sex idag: nope, haha.
Nästa mål i ditt liv: get good grades. (Y)
Hur svarar du i mobilen: aa, hallå?
Vem ringde du senast? shiet, läängesen. kommer ej ihåg!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle krya på mig.
Antal timmar sömn inatt: det vet jag ju inte än.. :P
Sov du ensam: det är ingen här just nu så jag antar det.
Brukar du komma i tid: haha. ja, eller 30 sek för sent! :P
När mår du bra: När jag är på gympan, spelar, sjunger eller lyssnar på musik, dansar, är med folk jag tycker om, kan göra vad jag vill och inte måste göra något, eller bara sitta still och tänka! (:
När blev du fotad senast: av S hos L, ofrivilligt! ;P
Hur känner du dig nu: Trött! Är fortfarande sjuk. Täpt i näsan, ont i halsen och klibbiga ögon bla.
Vanligaste färg på dina kläder: svart.
Vad tycker du om fötter: dom ska vara på marken.
Vad saknar du: Att vara frisk och kunna träna, och massa mer saker! :(
Hade du en bra kväll igår: verkligen inte.
Favorit dryck på morgonen: nyponsoppa!
Rakar du benen: hah, inte just nu precis, men ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 11
Är du blyg? sometimes.
Sysslar du med någon idrott: truppgymnastik <3
Vill du hellre ha mail än brev: det beror på vad det gäller, och från vem (:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa!!
Har du spytt offentligt: nej, och det är jag glad för!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: gissa? 
Är du nöjd med ditt liv: no way!
Är du bortskämd: jag tycker inte det, men det gör säkert andra.
Vad gör du i morgon: det får tiden utvisa!
Vad är det värsta du vet? småkryp ! ..och att vara sjuk!! :(
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 0kr oftast.
Vad behöver du just nu? BLI FRISK!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? just nu, miley cyrus. För hon är glad och det behöver jag bli lite mera!
Vad längtar du till? Tills jag blir frisk!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja (:
Vad använder du för shampoo? det som finns.
Vad är det finaste du fått? det vet jag inte, men jag blev himla glad för min mikrofon och mitt mickställ i julas! <333
En speciell dag du minns: ingen just nu jag kan komma på.
Tycker du om någon just nu: tyvärr.
Om fem månader: är det sommarlov, jag har slutat 9an. Massor har hänt då!
Du samlar på: jag vet inte. inget?
Gröna eller röda äppeln: kvittar!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma.
Gillar du golf: aldrig testat. when i do i'll tell you!
Vilken tid gick du upp idag: halv 10 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: japp
Vad ska du göra ikväll: ingen aning.
Är det okej att gråta: javisst!
När grät du senast: några timmar sen typ.
Laddar du ner musik och film från Internet: har hänt. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hoppa och skrika av lycka?
Bär du glasögon eller linser: linser oftast, men nu glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11
Har du piercing: i öronen.
Vill du gifta dig: someday.
Vill du ha barn: maybe.
Solar du ofta: när jag kan och har lust.
Är du bra på att laga mat: sådär.
Gillar du att dansa: love it!
Är du flygrädd: inte längre (:
Hur vig är du: jag har blivit ganska vig faktiskt, men nu har jag ju inte tränat på ett tag så...
Vad dricker du helst när du är törstig: loka. men vatten är bäst!
Vilken är din favoritglass: vanilj! eller polka kanske.
Tror du på ett liv efter döden: vet inte. försöker fökusera på att leva nu för tillfället!
Tycker du om sushi: aldrig smakat, men sniglar har jag ätit! :P (smakade inget alls, va bara segt :P)
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn! <3
Bor dina föräldrar tillsammans: japp (:
Har du tandläkarskräck: haha, då vore det synd om mig! Dom känner fortfarande igen mig och kommer ihåg mitt namn sen jag hade min lösa tandställning här! :P Nu har jag ju räls och åker till stan till tandl. :P Så NEJ!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls. men vill bli morgons.
Vilken ögonfärg har du: grön-blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: senast igår.
Biter du på naglarna: inte gjort på tre år! (Y)
Röker du: never in my life!
Hur ofta tränar/motionerar du: id: 2ggr/v, gympa: 2ggr/v, ledare: 2ggr/v :P
Senaste låt du hörde: nån konstig på nåns blogg :P
Vad gör du på helgerna: dom försvinner oftast innan jag hinner blinka typ.


Såå, då va det avklarat! :P Ska göra den igen om nån vecka hade jag tänkt (påminn mej om jag glömmer!) så kan ni få kolla skillnaden då! :P

NU ska jag stänga av datna, släcka lampan och SOVA! (:

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0