trött!

Shit. Gympabarnen var helt ofokuserade idag, som ett gäng hönor unjefär, dom lyssnade inte alls! Därför blev det inte mycket gjort och dom hann bara dansa ca 15 gånger på en hel timma! Kantastrof när dom bara har 3 träningar kvar till uppvisningen! :/ Och jag kunde knappt höjja rösten med min hals. aja, det fixar sig nog till slut! (:

Sen när jag kom hem har jag skrivit och varit duktig. Är färdig med det jobbiga nu iaf, att ta ut all fakta. puh! Nu är det bara att använda den och göra dom viktiga uppgifterna. fast huh, det är inte kul det heller! :(

Nu är jag jättetrött, sitter här i vardagsrummet där min dator har bott sen i fredas (orkar inte ta ner den, haha) och snart ska jag gå ner och lägga mig! (:

Spindeln som va i mitt rum är nu mera fri igen, dock hoppas jag att den bosätter sig lååångt ifrån mina gardinen, haha! :P Förresten så hittade m&p en jättestoor spindel i våran hall idag när jag var på gympan, tur det! Pappa sa att jag nog hade svimmat om jag va hemma, höhö! xP nej, men jag har ju sett spindelnäten i taket, men jag tänkte mig väl mer en liten ''lyckospindel'' inte en flera cm stor en! (som den tydligen var according to pappa, och då stämmer det!)

hihi, nu kom katten och hoppade upp här jämte mig (:

Ska nog mysa lite med henne och kolla på lite hockey här med pappa innan jag lägger mig tror jag! (: minnen! :P

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0