this is the time.

Har inte bloggat på ett tag nu, men jag prioriterar medvetet bort det för tillfället faktiskt. Lite tråkigt, men ja. Nu när jag börjar bli frisk ska jag försöka komma in i lite nya vanor och sånt där, och då går allt sånt på första prioritet! This is the time, jag måste göra detta nu. Annars går allt åt fel håll IGEN, och det vill jag verkligen inte :P

Igår hade vi iaf en liten uppvisning med gympagruppen efter skolan, och sen hade vi hjälpledare efter och det gick ganska bra för dom, dom har lärt sig riktigt bra nu! :D Idag va det egen träning, och det gick sådär...

Har faktiskt ändå inte så mkt mer att berätta... :P

Våruppvisningen med gympan på lördag iaf. Får se hur det går! :P Och nästa helg ska vi till Helsingborg och tävla hela helgen! (: det är väl det största som händer nu för tillfället.

+matte nationella nästa vecka dårå, och lite annat i skolan. D: men ja....


För att kunna fixa bloggen måste jag prioritera bort den lite för tillfället som sagt. Men I'll be back, var så säkra! (:

XOXOVicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0