spindel! D:

Nu har jag varit duktig och vart nere i mitt rum och fixat lite, dammsugit och bäddat min säng bla. (: Mitt fönster va också öppet ett tag för jag ville vädra lite (vilket m&p gjorde i lördas med) men sen så när jag skulle ställa tillbaka dammsugaren i sitt ställ vid min gardin så gissa vad jag hittar? EN SPINDEL!

Den är nog ca en centimeter, mörkbrun med ljusbrun ''bak'' (den där runda kroppen dom har) Så jälva äcklig! Hatar spindlar. Kan leva med dom små ''söta'' ''lyckospindlarna'' , dom börjar jag vänja mig vid typ, men är dom större än en halv cm, då mår jag illa!

Vet inte om den kom in idag, eller i lördags. Shiet.

Ringde pappa, han bara ''den äter inte upp dig''. Men det vet jag ju! :( Jag vill ju bara inte ha den i mitt rum! D: Han sa åt mig att hämta papper och sen spola ner den i toan, men bara tanken på att mosa den i pappret, USCH! :S Och tänk om jag tappar den! :SSS

Nu har jag vart här uppe länge och skrivit, tänk om den kanske har ''gått iväg'' och så hittar jag den inte när jag kommer ner! DÅ blir jag fan rädd! :S Shiet, måste gå ner och kolla! :SSS

bye :*



update:

Spindel i burk! :D

Fick tillsist lite mod och så putta jag in den i en glasburk, så nu står den där på mitt skrivbord! :P tror att pappa får ta hand om den när han kommer hem, höhö! xP

Nu håller jag på att koka makaroner och så ska jag äta dom med köttfärssås från igår som ska in i mikron med! :D mumsmums!! hungrig är jag! :P


Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0