SOOOL! <3

Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, men idag har det bara varit gött! (för det mesta)

Gick upp och åt frukost och så, och sen fick jag ryck och städade. Jag gillar faktiskt att städa för det blir så fint sen och så känner jag att jag städar bort att jag är sjuk litegrand med, så det var jättegött! :D Sen duschade jag också och sen skulle jag ut i solen lite. Men ja. Blev lite bråk och ja det hände lite saker. Va skitförbannad och trött på allt och alla där ett tag asså, inte kul! :/ Kunde slängt mammas kaffekopp i golvet, lätt (!) men jag gjorde det inte! (: jaja. det fixade sig någorlunda iaf, och sen har jag legat ute och solaaat <33333333

Solfaktor på i facet såklart! och doften av den gav sommarkänsla och massa minnen! <3

Så idag har jag legat ute i en solsäng i långbyxor och långärmad tröjja i några timmar! (: hoppas att jag har fått liite färg iaf, haha :P Men gött va det verkligen! (:

Dagens höjdpunkt, L är hemma! <3 Ringde mig när jag låg ute, pratade nog i en timma! (: Saknat henne!! :P Hon har haft det bra på mallorca, och dom har haft fint väder med! (: Synd att vi inte åkte med! :P

Nu ska jag ut igen! (: Kolla vad m&p gör! ^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0