sjuk IGEN.

Vaknade runt halv 10, så tog jag febern. gissa vad? 38.9 det är helt sjukt! Jag hatar verkligen att må såhär! Min hals är helt svullen känns det som, fastän jag va på vårdcentralen igår, och dom hittade inget. Men den är verkligen helt messed up!

Igår när jag vaknade på morgonen och kollade ut genom mitt fönster, så blev jag besviken. Himlen var helt grå och det var dimmigt och hela köret. (Fast sen blev det ju riktigt fint tillslut, ju sämre jag mådde ju finare väder typ..) Hade ont i halsen på morronen men sen i skolan gick det väl bra först, men jag fick ändå mer och mer ont i halsen. Sången gick ändå ganska bra, men efter det sen på kemin så mådde jag piss. Så jag smsade mamma och sa att jag måste till vårdcentralen. Sen stod jag ut matten och sen cyklade jag hem. La mig i soffan tills pappa kom och sen hämtade vi mamma och åkte upp dit. Dom hittade inget som sagt utan sa bara att det är nått virus typ. Va nära jag lipade dära ett tag, men vafan hur många veckor har jag inte varit sjuk nu? Jag orkar fan inte med det längre! Uppvisning och tävling med gympan som jag måste vara med och träna till, massa saker i skolan och gud jag vet inte allt! D:

Sen la jag mig i soffan och kollade på tv hela kvällen. Disneychannel bland annat. Askungen var det (: jaa.

Så ringde L och vi snackade lite igårkväll. Sa hejdå och lite sånt och nu snart lyfter deras plan till Mallorca! Är jävligt avundsjuk på bla. att hon är frisk och att hon säkert kommer bli brun (vilket jag vill bli!), men jag hoppas ändå att hon får jättekul där! :)


jaa. Sen vet ni ju vad som hände i morses. Mamma kom med en Ipren och sen åkte dom ner för det är ju markand idag men jag orkar inte gå på den, men jag sa till mamam att köpa godis till mig, hoppas verkligen att hon gör det! :P Sen när dom hade åkt så kollade jag på desneychannel på min tv i mitt rum, för det är massa kanaler som är upplåsta nu i påsk! :D Brukar inte kolla på barnkanaler faktiskt, men nu när ajg är skuj så är det sååå kul att göra det för man glömmer nästan hur sjuk men är (: Men sen så började Askungen-filmen som jag kollade på igår, och hade faktiskt ingen lust att kolla på den igen, så jag stängde av och gick upp hit ist. Hörde att datan va på så jag satte mig här :P

Nu ska jag nog gå härifrån och försöka äta lite frukost, kolla febern igen och sen lägga mig i soffan och kolla på tv eller nån film kanske. jag vet inte.


BLÄ jag hatar att vara sjuk! D:


hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0