popcorn! (:

Idag har vi (m&p mest) röjt ut massa saker ur källaren, slängt massa, städat och möblerat om lite. Fast än har vi bara börjat! (: Är saker överallt, mest gammalt som är mormors, och hon samlade på ALLT! haha! (Och då menar jag verkligen allt! Allt från plastpåsar till kapsyler!) :P

Sen va jag på hjälpledaren, fastän jag inte mår bra. ...jag kan ju inte bara ligga på soffan hur länge som helst, det går ju inte! Det gick bra iaf. Bara jag och huvudledaren där idag, alla andra är borta på lovet... Men dom va duktiga idag, dom va inte så många så dom lyssnade bättre! :P

Sen har vi ätit kvällsmat och kollat på "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show" HAHA, det var superkul! :D

Sen satte jag mig här ett tag, och nu ska jag gå och äta popcorn som mamma har gjort! MUMS! :DD

Pusshej<3

(tråkig update, jagvet. Men jag har faktiskt lite saker på gång. Måste bara få tid tilla tt fixa dom med! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0