Min dag. 4/4

Idag har jag grejjat med datan typ hela dagen. La mig i soffan men startade aldrig tvn. Och solen har skinit hela dagen, värsta fina vårvädret, men det enda jag har varit utanför huset var när vi åt lunch på altanen, och då fick jag ju lite sol i nacken genom rutan, jag hade egentligen velat ut och sola (som min granne gjorde), men ja... 

Har fixat lite med designen till bloggen idag iaf. Än så länge har jag bara börjat men ändå, det är iaf nått! (: Har grunden till min header nu iaf, är bara det kreativa kvar och det har jag inte så mkt av för tillfället, haha. Men jag har försökt lite iaf, även om det kanske inte blev så bra då men :P

Har haft runt 38-39 graders feber hela dagen och min hals vill jag inte ens prata om.

Nu ikväll grillade ''vi'' och det var jättegott, fast jag kunde inte svälja mer än två bitar kött... :( men massa sallad och grösnaker blev det, och cider såklart! :P ...sen har vi kollat på Irene huss - tatuerad torso, och den var bra! (: Lite mysigt med familjekväll sådär, det händer ju inte så ofta. (:

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, jag kanske går och lägger mig snart, är ganska trött faktiskt! :P

Fast klockan är ju ändå inte särskillt mkt, så jag får se (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0