levande kamera.

höhö. Där tyckte jag att jag fick till rubriken bra ni. Precis min torra humor serrni! Som ingen någonsin fattar eller tycker är rolig! x)

aja. Nu lever kameran iaf igen. Jag orkade inte vänta på att batteriet skulle ladda färdigt, så jag drog ut det och stoppa i det i kameran och tog lite kort ist. Skulle bara ta lite kort nu innan jag går och duschar bort allt lixom! ;)

Bilder blire nog imorron (: höhö. orkar inte nu.

Funderar dessutom på att lägga upp på youtube det pappsen filmade min grupp, för det är aldrig någon som lägger upp något med oss, så det skulle vara lite kul tycker jag (: ska snacka med tjejjerna om det imorron på träningen tror jag! :D

Äh. nu måste jag nog gå och duscha snart!? ...jag kommer nog aldrig lära mig göra saker när jag borde, höhö. :P

Har förresten inte haft igång min egna dator sen förra helgen, har inte haft någon som helst tid att starta den, och denna är ju ändå på (familjens asså) så.. ja.

Nee, jag letar ursäkter för jag orkar inte gå och duscha. men jag måste. 10 ton hårsprej lixom! haha, som alltid! (: Det hör lixom till att alla står och har hårsprejskrig för att frillorna ska sitta kvar när vi går ut på golvet! x)

NÄÄ. Prioritera va det ju! fy på mig!

börjar bli flumimg här.

godnatt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0