hihi

hihi nu har jag dansat hoedown thorwdown! :D skitkul faktiskt haha! x) Fast jag är helt slut nu typ så jag ska inte göra det någe mer eftersom jag ska vila mig tills jag är frisk, fast jag skulle bara prova lite men det va så kul så jag hade kunnat hålla på huuur länge som helst! :D Blir så jävla glad av å dansa! (;

jaop. ganska fint väder nu med, huh? :D Va helt grått i morse, men nu lyser solen igen (: Synd bara att jag inte kan gå ut! :(

Idag har jag inte gjort någonting allt typ. Läst bloggar, kollat på TV, lekt lite i photoshop och lite sånt bara (: Mamma och pappa har kollat på resor idag med, så det verkar som om vi kanske åker nånstans i sommar ! :D wihoo! haha :P

Nu ska jag vila mig lite.... eller mamma vill tydligen att jag ska göra nått... aja.

wipeout kl 8! Har aldrig kollat på det innan, men ska det idag för jag är ju inte särskillt upptagen idag precis och idag är det blodiner med, så det ska bli kul! :D så det ska jag kolla på! (: nån mer som ska det?

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0