haha.

Drömde inatt att jag hade fått massa besökare på min statistik, kom på det nu när jag kollade den och det inte va så många, haha! :P

mår sämre idag igen, har bara en tablett kvar, och den sparar jag tills ikväll så att jag mår bra när jag vaknar imorron förhoppningsvis... Så får jag hoppas att mamma kan få dom på vårdcentralen att skriva ut mer till mig, dom hjälper ju lixom! (:

Vädret är sådär, men igår blev det ju fint, så jag hoppas på samma sak idag igen! Klockan är ju inte så mkt än (:

Sista dagen på lovet idag. Jag har inte fått något lov precis. eller jo, igår va det lov! (: och i förrgår. Dom dagarna som jag hade tabletter. Men ja. 2 dagar av 11. Jag vill ju ha mitt lov, men det kan jag inte få! Det är så orättvist ibland. Jag har ju massa saker jag vill göra, och nu börjar allt igen. Puh!

aja, nu ska jag gå och fixa frukost! (:

ATJHO! (hatar detta.)

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0