gymnasievalet - preliminärt intagen.

Jag vet att alla säkert redan har kollat det här för lääänge sen, men jag va sjuk när dom sa det i skolan, och så hörde jag det senare av en kompis, och sen blev jag ju sjuk igen, och dessutom är jag lat och har haft datorerna här uppe och inloggningsuppgifterna i mitt rum, och så har jag glömt det hela tiden, haha. :P slut med bortförklaringar. Nu hämtade jag koden och loggade in för att kolla vart jag blivit antagen! (:

Jag kom in (preliminärt) på mitt förstaval! (: (IB på Sven Eriksson i Borås) :D

Fast det allra roligaste var när jag såg att jag hade 10 poäng mer på ansökan till IB än till mina andra val! :D Fatta, jag klarade både mattetestet och engelskatestet med bra resultat så jag fick 5 extra poäng för varje! :DDD hihi (:

Omvalsperiod nu dårå fram till 13 maj... tror det blir IB faktiskt, men jag vet inte riiktigt säkert än. (:

haha, dessutom fick jag en T-shirt igår från Sven Erikssongymnasiet, som jag just har på mig! (: lite kul sådär tycker jag :P "Its time to pick your brain", står det på den! x) hihi.

Nu ska jag gå och ta en ipren för mitt huvud sprängs snart! ....och leta efter lite frukost! :P

Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi okj ;> jag tycker kenza jag me :*

2009-04-09 @ 15:44:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0