godnatt.

Nu har jag degat färdigt i soffan för idag så nu ska jag gå ner och sova ist, haha. :P ...m&p ska ju jobba imorron så jag kan inte vara här uppe längre och jag orkar inte bära med mig datan ner, hehe :P

Kommer bli tomt imorron, det är så skönt att ligga i soffan när dom springer hit-och-dit och det händer lite saker, men imorron blir det öde här hemma. buhu :(

Hoppas iaf på fint väder imorron! :) (och att jag mår bättre såklart!!!)

Har faktiskt gjort en design färdig idag med! :D fast den blev inte sådär jättebra, så jag ville inte lägga in den, men jag lär mig och imorron ska jag prova lite nya grejjer! :D

...så fort jag ställer mig upp så känns det som om mitt huvud ska sprängas, så nu funderar jag på om jag kan ha fått bihålsinflammation eller nått, och det skulle inte förvåna mig! höhö. resten har inte förändrats, men jag börjar väl vänja mig nu antar jag... det är hemskt! :O

äh. nu ska jag gå o sova!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0