fredag 17/4

Hej! (:

Sitter här nu med ännu en stjärna i fejset, kunde inte låta bli när jag kom hem, haha! :P Denna gången blev den i silver, inte lika iögonfallande som helsvart, och jag har inte riktigt bestämt mig än vilken färg jag ska ha imorron! ^^,

Sen så försökte jag börja med mitt andra SO-arbete som jag måste göra och som jag tror ska lämnas in efter helgen, men jag kom bara så långt att jag letade upp fakta och sparade länkarna och sedan så fastnade jag med min designblogg, haha. Lite framåt idag dårå, även fast jag inte tror att jag kommer bli nöjd med denna heller, haha! x)

Länken i förra inlägget funkade förresten inte, men det gör den nu så nu kan ni gå in och kolla! (: Ska nog lägga in det jag jobbar med nu där snart också så kan ni få kolla på det med! :P

aja. Idag i skolan var det ganska lungt.. helt ok dag faktiskt! (: Efter skolan köpte jag DUST IT som jag ska ha imorron, provade det lite innan, hihi (:

Nu ska jag snart gå och bada bastu! (: blir nog typ ansiktsmask och lite hårinpckning och sånt dära tror jag faktiskt (: och sen efter det ska jag prova kläderna och fixa allt tills imorron! ^^,

Förresten är det talang 2009 nu va? Skulle velat kolla på det, men nu är nog bastun varm! :P ...kanske kan spela in det eller nått, får se! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0