(:

Kvällen har varit helt ok. L kom och hälsade på en liiten stund så vi snackade lite typ (: fast sen skulle hon hem igen och efter det har jag mest suttit och grejjat med ännu ett nytt försök till en ny design, haha! Jag blir aldrig nöjd så jag börjar om hela tiden! :P Men snart ska jag faktiskt lägga in en hoppas jag! ^^,

Inte bra att göra designer på båda datorerna heller har jag kommit på, för då har jag inte allt ''material'' när jag behöver det! :/ Får hålla mej till min dator när jag gör sånt här i fortsättningen! :P

Nej nu ska jag gå och lägga mej! Måste bara leta upp en tablett jag ska först bara (:

Hoppas det är fint väder imorron! :D

Pusshej& godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0