(:

Va på gymnasiet med NV2 idag (: det va kul, lite omväxling! Så nu vet man hur det är där iaf! (:

Jaop. Håller på att få låtarna till 3ornas uppvisningsdans (som vi har gjort, vilket jag får berätta om nån annan gång) :D Började lära dom den i torsdas, och igår va jag inte där för jag va på Cirkus Maximum! :D (får jag också berätta om en annan gång!) :P menmen. Måste ha den iaf för dom har inte dansat med musik än, så jag vill att dom ska få prova det imorron! (: Är ju faktiskt inte så långt kvar till uppvisningen nu! :D

jaja, nu ska jag sätta på kaffe till m&p, och sen måste jag byta om! Första träningen på evigheter nu altså! Får se hur det går :P haha.

Sen blir det läxor ikväll med. Det är inte kul att vara sjuk för när man missar massa :( och ändå så vet jag inte allt jag har missat än! xP

jaja, nu måste jag dra!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0