Dösnyggt.

Jädrar som jag ser ut altså! x)

Har varit i borås hos tandregleringen i em. (ajaj) shoppade lite nytt smink eftersom mitt är slut typ och täckstift hade jag inget kvar så det har varit lite panik dom senaste dagarna, haha :P nej men sen hittade jag ett par nygga tights lr vad man ska kalla det på gina, men så hade vi brottom och så köpte jag dom inte. Får se, vet en som ska in dit på måndag så då kanske det kan fixas iaf! (:

Sen var det direkt till hjälpledaren, kom typ en kvart sen dit då men det gjorde inget (: Sen har vi övat till uppvisningen, hoppas verkligen att det går bra för dom nu och att dom inte kommer klanta sig! haha :P Jag ska sitta framför dom vid dansen (: hihi

ja, vi letade ju lite efter kläder till vårt rocktema i borås dårå, men vi hittade inget, så direkt när jag kom hem hämtade jag det jag hade tänkt ha på mig, tog på mig det, och sen fick jag ryck och tuperade mitt hår och massa och nu sitter jag här med VÄRSTA sminkningen! :D haha! DU skulle bara se hur jag ser ut just nu! xD

Gjorde typ 10 försök att göra en svart stjärna runt ena ögat, till sist blev det bra iaf :P Sen har jag gjort ganska mkt mer också, så jäkla kul när jag typ inte sminkar mig så mkt i vanliga fall :D Helt kolsvart är jag iaf runt båda ögonen och jag är faktiskt lite rädd att det kommer gå bort sen! x) ...och då vill jag inte ens tänka på hur mitt ENA ögonbryn kommer se ut imorron! haha! XD *asg*

...

Sen iaf, så var jag inte nöjd med kläderna, håret och maken är lixom ''over the top'' och kläderna passade inte. Så sen rotade jag igenom m&ps garderob, men hittade ingenting. Då gav jag nästan upp för jag hade ju inget själv som jag visste. Men jag gick ner och kollade iaf. Gissa om jag har tur? :D Hittade en typ ''lös'' tunika/linne och tog ett svart linne under, SKITSNYGGT! :D och så trashade (glansiga) danstights till det! :D känns skitbra just nu, hoppas att det kommer göra det på lördag med, haha! <3 

hihi. :3

jaa. Ska nog gå och duscha nu. Ta lite kort bara först, för det är så himla snyggt alltså! :'D Och ändå är det riktigt slarvigt gjort! :P ..och håret är inte ens fixat, men det blir det på lördag (:

UPPVISNING alltså på lördag. en kl 13.30 (mest för de smås föräldrar) och en kl 16. I idrottshallen alltså! (: Så kom och kolla när jag klantar mig vetja! :D hehe

Jädrans vad långt det här inlägget blev! :P Bilder på det här spektaklet kanske kommer nån dag, vem vet! :P (Du om du kommer tillbaka, haha! :P)


Ska bli ny design hit snart också, det LOVAR jag! (: har en på gång faktiskt, den senste blev jag ju inte nöjd med :P eller den passar inte ska jag säga! :P under tiden kan ni ju kolla in lite vad jag håller på med (den senste designen som jag inte blev nöjd med) på min DESIGNBLOGG! :D Det ser ganska enkelt ut, men det är himla svårt! Man måste ha massa tid att sätta sig in i det, först DÅ blir det lättare. och den tiden har jag inte riktigt nu! :P men det kommer! :D

och NU ska jag gå och duscha! ...fast inte kul att göra det när det blev såhära snyggt! :P

...självförtroende eller vad? xD Vart kom det ifrån? ^^, hihi


Adios amigos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0