död kamera.

Kameran är död. :( Batteriet laddar men det kommer ta evigheter innan det är färdigt, och innan det är det så kan jag varken ta nya bilder eller lägga in dom jag redan har tagit. Så därför blir det inga bilder! :/

Aja. Ska nog gå och lägga mig snart tror jag. Tvätta bort allt sminket, haha! :P

Är jättetrött faktiskt! Har hållt igång riktigt bra idag ju! :P När jag väl är uppe i varv går det av bara farten x) fick några konstiga blickar dära när jag skrek och klappade men wtf man måste ju hejja på dom andra om man själv vill att andra ska klappa när man själv kör, eller hur? (:

Förresten så vaknade jag ''av mig själv'' halv 7 i morse, HELT sjukt! Säkert bara för att pappa alltid knackar på min dörr då, men ändå coolt eftersom det bara varit skola i en vecka än! (:

jaa. Prioritera va det! :P

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0