9/5

Va och tränade igår ändå. Gick helt ok faktiskt! Va bra att jag gick dit iaf för vi övade både till uppvisningen och till tävlingen, och det är ingen träning på söndag, men jag va ganska trött och min kondis är ju typ helt borta! Men jag körde faktiskt tre flickisar, även om jag slängde mig runt på den sista, haha. Men jag sa att jag skulle göra tre, och då skulle jag fan göra det med! :P

Imorse när jag vaknade så var näsan igentäppt och båda mina ögon helt igenklibbade typ, jag hatar det här! D: börjar fundera på om det är nån allergi eller nått.... :/ typ pollen eller nått, men jag kan ju inget om sånt så jag vet inte. Mina ögon är iaf jättekonstiga nu, fastän allt klibb är borta. USCH, nu ska jag inte prata mer om det! :P

M&p har vart och handlat, ska gå och äta frukost nu och se vad vi ska hitta på idag (: gött att dom är lediga idag! 5 dagar kvara av lovet om man räknar med idag! Måste ta vara på tiden nu!!! (:

Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0