5/4

Vaknade för typ en timma sen, och nu sitter jag här. Har kollat bloglovin och lite annat (: Har mindre feber idag iaf och det är ju alltid nått! (:

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på... ska äta frukost snart iaf, och sen bäddar jag väl ner mig i soffan eller nått och så blir det väl att antingen fixa med designen på min dator eller kolla på film eller nått (: ska ta det lugnt idag med iaf.

Förresten så tänkte jag att jag skulle visa er ett klipp som var det enda som fick mig att le på hela dagen igår, så därför så tycker jag att ni skulle se det! :D Det är Miley&Mandy och Miley ska lära Mandy dansen till hennes låt Hoedown Throwdown (fast dom hade nog övat innan) men dom är bara så goa när dom hoppar runt så jag blir så glad :D





Har provat lite faktiskt, men det går inte så bra, haha. Lite för jobbigt nu när jag är sjuk, och alldeles för lite plats i datarummet! xD Men det är kul (:

Nu ska jag gå och äta min frukost! :P

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0