12/4

Idag har jag suttit ute i solen i minst en timma! (: Helt underbart! (även fast jag nog inte blivit nått brunare)

Sen va vi i stugan, hände inte så mkt där. Öppnade dörrar och fönster och vädrade lite och sånt (: Va massa löv i hela trädgården! :P Va några där som m&p snackade med, och sen åkte vi hem igen (:

Sen så satte jag upp min studsmatta och sen kom tjejerna hit och så bestämde vi lite vem som ska göra vad och övade till tisdag litegrand (: Kan faktiskt sjunga nu, går ganska bra iaf! :P Sen hoppade vi lite studsmatta med, och nu har dom gått hem! Det var kul att träffa dom, har inte sett dom på över en vecka ju! :P

jaa, nu ska jag snart gå och duscha, och sen blir det nog tvn eller nått ikväll med m&p (:

Mår mkt bättre nu faktiskt! :D Och nu MÅSTE det hålla i sig! Orkar inte med det mer! :( Men nu ska jag vara frisk har jag bestämt! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0