-.-

Det är så himla trist att var sjuk, och jag börjar seriöst tröttna på det. har inte haft koll på tiden, mendet är iaf över 4 veckor nu, med undantag av några dagar som jag har varit i skolan, för att sedan bli sjuk igen. Det är hemskt.

Har sån himla inspiration och lust att göra massa sker för tillfället nämligen. Solen skiner och jag har massa planer och projekt i skallen, saker som jag vill börja med NU. Men jag orkar verkligen inte, hur mycket jag än vill.

Jag vill börja träna igen, jag vill verkligen det!
Jag vill ut, börja fota igen! Senast jag använde min systemkamera va i julas lixom.
Jag vill sola för jag är blek som, ja jag vet inte vad!
Jag vill börja sjunga igen.
Jag vill spela massa gitarr (och piano kanske?)
Jag vill fixa bloggen som jag har planerat lääänge nu.

Lixom jag kan hålla på huuur länge som helst!


Och vad har jag gjort idag? INGENTING!

Gick upp vid 10. Kollade när m&p fortsatte fixa i källaren (det har blivit jättefint nu! :D), gick ignom lite av mina gamla leksaker som vi hittade, åt lunch, (skrev förra blogginlägget), låg inne och läste i några timmar tills mamma tvingade ut mig fastän jag inte ville, så jag satte mig på altanen i solen, fastän hon ville att jag skulle sitta ''riktigt'' ute, men jag vägrade. Så har jag suttit på altanen och läst i solen i flera timmar, och nu är boken utläst! :D Den var superduperduperbra! (av Jackie Collins) och den gav mig ännu mer inspiration! Men vad kan jag göra? Jag sitter ju bara här och hostar och snyter mig, och blir aldrig frisk! :(

jahopp. och nu är klockan redan åtta. Ännu en dag som gått, ännu en dag jag varit sjuk. BLÄ.

nee, hejdå med er. Hoppas ni får en fin fredagskväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0