walking.

HAr varit ute och gått, både idag, igår och någon mer dag! (: Känns jättegött, och så har jag stretchat massa med :D

jaa. gympa idag då. (: Fick massa beröm för mina volter, hoppas att det håller i sig bara! xP Helt sjukt jobbigt också, har ju ingen kondition alls nu ju! xD Svårt att lita på dom nya hjälpledarna med, eftersom dom är typ lika stora som mej (en är ett år äldre, den ändra typ 3 kanske) så jag har lite svårt att se hur dom ska kunna fånga mej om jag trillar... :/ 

ja. så övade vi lite på friståendet med, gick igenom allt (jag lärde mig den andra sidan), och sen när vi provade med musik så fortsatte vi bara dansa det vi kom ihåg :D vi missade väl lite, men det gick ganska bra iaf ^^,

...sen trillade jag på nacken med. Så typiskt! Så nu har jag värsta ont i ryggen och nacken, känns som någon nerv ligger i kläm, men vafan det har säkert gått över tills imorron! x) (hoppas jag iaf!)

Kollade lite på idol i slutet, missade igår. När går repriserna tro? (: Är ju tydligen någon från svenljunga som gått vidare ganska långt? ^^,

Nu ska jag gå ner och duscha, sen äta och sen sova! :D Ska se om jag blir piggare om jag sover 9 timmar ist för typ 7 ½ , fast jag kommer väl säkert inte i säng så att det blir 9 timmar då men x) man kan ju försöka! :D

Så gött att ut och gå, det ska jag nog göra oftare! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0