Sunny days <3

Idag när jag vaknade och gick upp (vid 9) så såg jag at solen sken, och fick bara sån lust att ut och gå! Om jag hade bott själv och bestämt själv hade jag helt klart gjort det! Det är sånt som gör att jag skulle vilja växa fortare, men annat gör att jag vill stanna i denna tiden för alltid! (eller krympa typ...)

Just nu håller jag på att städa iaf (typ), och mamma och pappa med. Dom verkar vara på bra humör(?) för dom har startat stereon nu och ahr på musik (: När vi spelar musik i min familj är vi på bästa humör ^^, det är dom dagarna jag längtar till typ :) så jag ska gå ut och kolla vad dom gör :D

jaa, och sen ska jag fortsätta och städa dårå :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0