städaa

Nu har jag städat, och då menar jag verkligen STÄDAT! xD Jag har rivit ut mina lakan, dammtorkat överallt, dammsugit, våttorkat, och allt! Tillockmed i långhallen, m&p's rum, hallen &köket! Så nu kan dom iaf inte klaga på att jag inte har städat! x)

Det luktar äppelkaka i hela huset! <3 såå gott det ska bli sen! Både förrätt, varmrätt och efterrätt verkar det som att vi ska ha x) haha. Men gud va gott det ska bli! :D mums!

Nu ska jag bädda i nya lakan och sen gå ner och bada bastu! :D Såå gött! Har ont i ryggen för att jag har stått upp så mkt i dag och gjort massa saker :/

FAST! I morses skulle jag ta min puls (brukar göra det ibland bara på kul, för att se om ajg ahr fått bättre kondition) och nu har jag ju itne tränat för jag ahr varit förkyld och sjuk, emn gissa vad? Jag hade högst 65 slag/min och jag tog några gåner faktiskt! :D ...ska kolla igen sen om jag har tid när jag kommer upp ur duschen! Fatta vad bra altså! :D (nästan för bra för att vara sant :O)

jaa, men nu måste jag gå om jag ska hinna innan dom kommer! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0