sjuuk! :/

Mådde dåligt imorse, men gick till skolan ändå. Efter slöjden hade vi ju ändå hål och då skulle jag hem. Var jävligt nära att jag inte cyklade tillbaka ner sen, så har jag inte kännt innan, det har ändå känts ok att gå till skolan innan även fast jag ha varit lite sjuk, men nu va det hemskt. Fast det gick bra, tog en ipren ett tag innan jag drog ner så...

Sen hade jag gitarspelning. Drog över tiden som vanligt, blir alltid att jag får säga att nu MÅSTE jag verkligen gå! x) Men det är väl bra det med, att det inte är någon tid efter, för nu får jag agsnka mkt mer tid än jag borde xP

jaa. just nu så orora jag mej inte så mkt. Inte som jag brukar göra iaf. JAg tar det lite som det kommer, känns ganska ok faktiskt (: jag ahr förändrats ganska mkt faktiskt känner jag! :D Allt har förändrats jättemkt, när jag tänker efter, och på ett bra sätt! :D

jaa. Jag måsr fortfarande piss, men detta gjorde mig lite gladare! Nu ska jag fortsätta vila &mysa iaf. Har gjort nuggets med sötsur sås, så jag får väl avlsuta här innan dom blir helt kalla ;D

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0