sjuk

jag är fortfarande sjuk. har ingen inspiration. nässprayen är bort också och det gör ju inte saken bättre precis. och idag har jag inget som distraherar mig från att känna mig sjuk heller. :(

Linneas födelsedag idag iaf! :D Grattis till henne <3 ja.

Så ska jag dra ner och duscha snart, hoppas att jag mår bättre då. Det bli ingen gympa idag iaf, det är en sak som är säker. Och säkert inte på onsdag heller, bättre ta det säkra före det osäkra! Måste fixa mitt rum lite med.. det börjar bli stökit igen... :P Det är väl bara att ta tag i allt antar jag, så kanske jag glömmer att jag är sjuk...? xP

Nu ska vi tydligen äta, så jag måste dra!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0