prao & shopping

Prao nu i två veckor dårå. ganska segt, men ändå gött! Började 10 idag och drog halv 2, fast det va ju för att jag skulle till tandläkaren i borås. :P

Har handlat penfack, alamanacka, jacka, mysdress och kabel till datorn, kan ju säga att jag är jädrit nöjd! :D Love it all <3 !

jaa, ska sova  nu, men tänkte att jag har inte skrivit på länge så jag ju uppdatera lite. (: Funderar också på at byta till den nya bloggen, men jag vet inte. är lite för personlig här ibland kanske för att vilja ge ut det till alla jag känner, men jag vill ändå inte ha lås. ah jag vet inte. (:

nu ska jag sova. börjar 10 imorron, så ganska lugnt. Fast segt att gå till 6, men jag måste nog dra lite innan för jag har ju hjälpledaren. gah kommer ju inte kunna vara kvar hela dagen någon dag ju! >.< får se om jag kan börja 8 nån dag ist... aja

nu blir det sussa. pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Anton

vart någonstans pryar du då?

2008-10-02 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0