nicht

ok. jag kan ingen tyska över huvud taget, så jag ahr ingen aning om vad det betyder, men det passade tycker jag, så det kanske betyder det jag menar också? x)

Japp. Sen jag kom hem idag har jag inte gjort mkt. Jag önskar att mitt liv va annorlunda. Inte hur mitt liv är, utan hur jag använder mitt liv. Jag önskar att jag hade kraften att göra allt det jag vill, men jag hittar alltid mig själv i en hög i soffan, vid datan eller liknande. Fastän mitt rum ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej, så gör jag oinget åt det ändå, även fast att sitta vid datan i en fint och städat rum är 100 gånger bättre och mysigare, och mer avkopplande, än när man har allt skräp runt sig som man vet att man borde städa undan!

fattar någon vad jag menar!?!

Sen tror jag att jag håller på att ändra mig mkt just nu. Bara nu på sommaren så har jag nästan helt slutat med smink (nästan) jag har brytt mig mer om mig själv, inte hur jag har sett ut. Eller jo det har jag, men att jag mår bra och ser bra ut samtidigt! :D Det är då man är vackrast tycker jag, när det syns att man mår bra! :)



ja. nu ska jag inte babbla för mkt. Detta är trots allt mitt 500 inlägg på bloggen! :D <3 helt sjukt! ^^, jaa!

Och nu har jag bestämt mig för att börja med mitt DO IT igen. Det hjälpte förra gången, så det kanske kan hjälpa nu igen? ^^ Fram med en penna och kladda på handleden! :D

NU ska jag städa mitt rum! (: (lite iaf) Tvätten SKA ut, och jag ska plocka ordning på lite saker. Och nu SKA det bli gjort! DAMN IT!

ja. inget ska stoppa mej nu, jag gör INGET annat innan jag har städat!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0